Relacions institucionals
Relacions institucionals
AT 13: ACTIVITATS DE TRACTAMENT DE L’ÀMBIT DE LES RELACIONS INSTITUCIONALS |
|
Àmbit del tractament |
Relacions institucionals |
Denominació de l’activitat del tractament |
Relacions institucionals |
Base jurídica |
|
Finalitats del tractament |
Manteniment de l’agenda institucional, les cites amb càrrecs electes o personal tècnic municipal, la informació de contacte sobre col·laboració administrativa, les relacions polítiques, els contactes protocol·laris i la gestió de les diferents activitats dels càrrecs polítics |
Categories d’interessats |
|
Categories de dades personals |
Dades identificatives:
Dades de característiques personals:
Dades acadèmiques o professionals:
Dades d’ocupació professional:
|
Dades de categories especials |
No es tracten |
Categories de destinataris de comunicacions |
|
Transferències internacionals |
No es realitzen |
Termini previst de conservació |
Les dades seran conservades durant el termini necessari per complir amb la finalitat per la qual van ser recollides i d’acord amb els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental o en la normativa de procediment administratiu i d’arxiu històric. |
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat |
Les activitats de tractament que duu a terme l’Ajuntament es desenvolupen tant de forma automatitzada com no automatitzada. Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzemament de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i el seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades. |