Us agrada fer excursions a la tardor? Veniu a descobrir les millors rutes a Ullastrell

Dimarts, 11 d’octubre de 2016

Les temperatures més fresques, les fulles que cauen dels arbres, la calidesa cromàtica dels paisatges...

Les temperatures més fresques, les fulles que cauen dels arbres, la calidesa cromàtica dels paisatges... Sens dubte, la tardor és l’estació ideal per a la pràctica de l’excursionisme. En aquest sentit, Ullastrell posa al vostre abast tota una sèrie d’itineraris i rutes, perfectes per gaudir de la natura, bells paisatges i fins i tot dels productes de la terra. Especialment us recomanem:

  • La Ruta del Pont del Masover. Una excursió ideal per fer amb tota la família, doncs no presenta massa dificultat. Iniciareu aquesta excursió de 30 minuts, a la plaça Lluís Companys i en tot moment, l’itinerari està senyalitzat amb cartells del Vallès Natural. Per tant, és impossible que us perdeu. Durant aquest recorregut caminareu entre rouredes i alzinars i us trobareu amb l’emblemàtic Pont del Masover, construït damunt del profund torrent de can Font, amb una fondària aproximada d'uns 15 metres. El pont està format per un únic arc, bastit en maons disposats a sardinell. L'estructura s’assenta damunt de dos murs de pedra construïts dins dels marges del torrent. La part superior del pont està bastida en pedra i actualment està tapada per l'abundant vegetació de la zona. Curiosament, aquest pont va ser construït a finals del segle XIX, fruit de les reivindicacions dels masovers i parcers que el reclamaven per poder salvar l’imponent torrent i escurçar el camí per anar d’una banda a l’altra.

 

  • El Camí dels Plataners i la Via Verda. Sou amants del turisme actiu? Us proposem aquest recorregut que podeu fer a peu, amb bicicleta o a cavall. Es tracta d’una ruta circular, de dificultat baixa, on descobrireu imponents plataners centenaris, masies i conreus d'Ullastrell. Al llarg del seu traçat de 650 metres, gaudireu d'uns paisatges de postal i unes meravelloses vistes, especialment recomanables ara a la tardor. A més, aquest camí uneix barris com Ca n'Amat i Can Cabassa, així com, activitats que el poble ja disposa al llarg de la carretera com: l’Heliport, l'Hípica de la Vinya i també, la nova activitat del Futbol Golf. Per tant, si us animeu, podeu completar la vostra excursió gaudint d’alguna d’aquestes divertides activitats en família.

Finalment, després de fer aquestes excursions res millor que relaxar-vos i fer nit al poble, allotjant-vos a l’Hostatge Jordi Sans, un establiment, recentment inaugurat, que acull turistes i peregrins del Camí de Sant Jaume.

Darrera actualització: 11.10.2016 | 14:54