Es pot demanar cita prèvia a https://piscina.ullastrell.cat
Arran de la situació generada per la pandèmia del COVID-19, enguany la piscina d’Ullastrell obrirà el 24 de juny i serà d’accés gratuït per a les persones empadronades al municipi.
A fi de preservar en tot moment la màxima seguretat per a les usuàries de la piscina i segons recomanacions del Ministerio i CatSalut, s’estableix un aforament màxim de 35 persones a l’equipament, i es divideix l’accés segons les següents franges horàries i grups de població.
Horari
Franja
10-11:45h
Majors 65 anys
12h- 13:30h
Esplais (dll-dv), Població general (+16anys) (ds i dg)
14h- 15:45h
Població general (+16anys)
16-17:45h
Famílies amb infants <16 anys
18h-20h
*Es deixen 15-30 minuts per la sortida i entrada dels grups i per desinfecció de zones de contacte.
Respecte cada modalitat cal tenir en compte:
Per garantir que tothom pot fer ús de l’espai, cada persona podrà fer ús de la piscina un màxim de 2 cops per setmana (dues franges de dues hores en dies diferents). Per a fer-ho, haurà de sol·licitar cita prèvia amb com a mínim 1 dia feiner d’antelació a https://piscina.ullastrell.cat o a l’Ajuntament d’Ullastrell.
HIGIÈNE I MESURES DE SEGURETAT
Per tal de reduir el risc que es produeixi algun contagi en aquestes instal·lacions es duran a terme un seguit d’actuacions:
ACCÉS I SORTIDA DE LA PISCINA
Aquestes indicacions poden variar en funció de les decisions de les autoritats sanitàries. L’incompliment de les recomanacions i normes suposarà l’expulsió de les instal·lacions i la prohibició d’accés durant la resta de la temporada.