Contactar
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
12.03.2025 | 21:45
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Adreces i telèfons
Ajuntament
Salutació de l'Alcalde
Consistori
Equip de Govern
Oposició
Pla de mesures Antifrau i Codis de Conducta
Organigrama
Regidories
Pla de Govern
Agenda institucional de l'alcalde
Càrrecs de confiança
Organització municipal
Ple Municipal
Junta de Govern Local
Comissió especial de comptes
Representant a l'Associació Parc Rural de Montserrat
Grups municipals
Retribucions dels càrrecs electes
Resultats electorals
Responsable de premsa
Informació Oficial - transparència
Tauler d'anuncis
Perfil de contractant
Perfil del contractant
Contractes
Convenis
Ple municipal
Juntes de govern
Comissions informatives
Comissió especial de comptes
Mocions
Informació econòmica
Proveïdors (PMP)
Convocatòria de personal
Pla d'actuació de Mandat (PAM)
Plans, campanyes i programes
Festes locals
Normativa
Gestió documental i arxiu
Reglaments i Ordenances generals
Normativa urbanística
Ordenances Fiscals
Calendari fiscal
Convenis
Dret d'accés a la informació pública
Inventari de béns
Inventari de béns
Subvencions i ajuts
2024
Subvencions 2024
Ajuts socials 2024
2023
Ajuts socials 2023
Subvencions 2023
2022
Subvencions 2022
Ajuts socials 2022
2021
Ajuts Socials 2021
Subvencions 2021
2020
Ajuts socials 2020
Subvencions 2020
2019
Ajuts socials 2019
Subvencions 2019
2018
Ajuts 2018
Subvencions 2018
2017
Ajuts 2017
Subvencions 2017
2016
Subvencions 2016
Ajuts 2016
2015
Ajuts 2015
Subvencions 2015
Govern obert i transparència
Tranparència
Informació institucional i organitzativa
Equip de govern
Oposició
Padró Municipal d'Habitants
Recursos Humans
Expedients administratius no inclosos en altres àmbits
Gestió econòmica i contractació
Gestió tributària
Registres municipals
Educació
Usuaris de serveis municipals
Videovigilància
Registre d'interessos
Participació ciutadana
Promoció econòmica i ocupació
Relacions institucionals
Gestió dels sistemes d'informació i de la seguretat
Serveis socials
Seguretat ciutadana
Bústia Ètica i de Bon Govern
Gestió de queixes i suggeriments rebuts.
Serveis i tràmits
Notificació electrònica
Punts d'atenció oficial - Oficines
Carta de Serveis
Tràmits i gestions
Carpeta ciutadana
Impostos
Factura electrònica
El municipi
Com arribar
Transport públic
Aparcaments
Espais Culturals
Casal Cultural
El Progrés
Biblioteca Josep Massagué
Municipi cardioprotegit
Calendaris d'Espais
Guia del municipi
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Plànol / Guia de carrers
Informació del municipi
Introducció
Història
El municipi en xifres
Patrimoni
Mapa de Patrimoni Cultural
Turisme
Visita virtual a Ullastrell
Festes i fires
Llocs d'interès
Rutes
On dormir
On menjar
Informació geogràfica
Entitats i associacions
Participació ciutadana
Informació
Espais de participació ciutadana
Processos participatius
Actualitat
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
Adreces i telèfons
Principals
Directori
home
Actualitat
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
Nou Concurs d'Adjudicació del Bar de Festa Major
Dilluns, 8 de juliol de 2013
Vist que en la primera convocatòria del concurs, no es va presentar cap entitat ni cap restaurador local, la Comissió de Festes ha deciditreobrir el concurs també a persones físiques o grups de persones que estiguin interessades en portar la gestió del Bar de la Festa Major d'enguany. Es regularà per les següentsBASES DE CONVOCATÒRIA: 1. L'objecte del concurs és la gestió del servei del bar situat a la Pista durant els dies 14, 15 i 16 d'Agost 2013. 2. El concurs queda obert a persones d'Ullastrell que estiguin disposades a gestionar el bar de la festa Major. 3. Qui vulgui optar per portar la gestió ha de presentar una instància a l'Ajuntament d'Ullastrell, adjuntant el seu D.N.I., abans del divendres 13 de juliol a les 14h. i aportant lasegüent documentació mínima: - Projecte/ idea de la gestió del Bar durant els dies de Festa Major. - Detall dels productes ofertats i llista de preus. - Nombre de persones amb les que compte durant aquells dies. Si s'escau: - Activitats que proposin realitzar des del mateix grup. 4. Drets del beneficiari: - Tindrà el dret d'ocupar un espai (mts. a concretar) a la Pista poliesportiva amb connexió elèctricasense cost. - La recaptaciódel 100% dels guanys que obtingui. En cas de pèrdues no podrà reclamar danys a l'Ajuntament. 5. Obligacions del beneficiari: - Tenir el servei de bar obert sempre que hi hagi una activitat a la Pista o laterals - Oferir servei de bar a les taules. - A la nit, el bar es tancarà com a màxim 45 minuts després de la última actuació. - Mantenir neta la Pista i laterals. Recollir cadires, netejar taules, escombrar i buidar papereres després de cada activitat. - Ubicar les taules segons el plànol elaborat per la Comissió de Festes segons cada activitat. - L'adquisició del material de bar i productes alimentaris, (neveres, sortidors,...) anirà a càrrec dels responsables del bar. Així mateix les taules i cadires son municipals. - Respectar i fer respectar el descans dels veïns. - Oferir el ressopó del primer dia de la Festa Major, després del Pregó. 6. Criteris d'adjudicació: La Comissió de Festes es reunirà per decidir a qui se li adjudicarà el Bar i seguint aquests criteris de valoració de més a menys: -Projecte de gestió -Experiència en el sector de l'hostaleria o venta al públic. -Carta de productes a oferir -Es considerarà, sense caràcter discriminatori, la situació laboral. 7. Qualsevol qüestió no resolta aquí serà competència de la Comissió de Festes. Qualsevol dubte que us pugui sorgir podeu enviar un mail a la Regidoria de Cultura, Elisabeth Casanovas: casanovasfe@diba.cat Moltes gràcies, COMISSIÓ DE FESTES
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 19.09.2016 | 11:53