La nova Serralavella

Dijous, 18 de novembre de 2010
Continuem avançant amb feixuguesa els tràmits d’adjudicació de l’obra més important que s’ha fet al nostre poble des de temps immemorials, del projecte i posterior construcció de la nova escola de dues línies.

Com ja sabeu, varen presentar-se 33 empreses disposades a fer l’obra, acceptant el pressupost, 4.600.000 euros, en números rodons i les bases d’execució.

Els tècnics municipals van estudiar la documentació presentada per cadascuna de les constructores i les van classificar en funció de la solvència tècnica i econòmica, tenint molt en compte la quantitat i qualitat d’edificis similars construïts, especialment centres docents.

La mesa de contractació, amb l’assistència d’un representant del Departament d’Educació, va decidir per unanimitat convidar a que presentin la seva proposta de projecte i construcció a les set empreses classificades en els primers llocs, posteriorment es va notificar a totes les empreses interessades -convidades o no-, de l’acord de la mesa de contractació.

El dimecres dia 10 van quedar penjats a la pàgina web de l’Ajuntament les bases que s’hauran d’acomplir per poder accedir a la licitació. Les que marca el Departament d’Educació per una escola de 2 línies i també un document de criteris especific d’Ullastrell.

Aquest document consta de dues parts, una fa referència al Planejament Urbanístic, posant molta atenció a la situació de la percala on s’ha de construir, molt propera a la resta d’Equipaments Municipals i que es veurà des de molts llocs, és ha dir, que haurà d’estar integrada en el paisatge, que a més de funcional i sòlida també haurà de ser agradable a la vista.

La segona part ha estat treballada per mestres i pares i fa referència a millorar i ampliar alguns aspectes de l’equipament que el Departament no contempla i que l’escola d’Ullastrell considera necessaris. La incorporació total o parcial d’aquest document en el projecte es valorarà com a millores.

El mateix dia 10 les 7 empreses convidades van passar per l’Ajuntament i se’ls va explicar l’abast d’aquest document. A partir d’aquí elles tenen 20 dies naturals per presentar la seves ofertes.

El govern municipal està treballant per tal d'aconseguir que, un cop acabada l'escola nova, l'escola actual pugui destinar-se a imparttir l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Darrera actualització: 19.09.2016 | 11:45