Esquerra Republicana de Catalunya ha guanyat per una majoria absoluta de 7 regidors les eleccions municipals del passat diumenge 24 de maig amb 568 vots. L'ha seguit Convergència i Unió amb 2 regidors i 201 vots. En tercer lloc la Candidatura de Progrés - Junts per Ullastrell ha tret un regidor i 127 vots. Per últim, Ullastrell Grup d'Opinió ha obtingut un regidor i 124 vots. El PP, per la seva banda, no ha obtingut cap regidor.
Al final de la jornada, la participació es va situar en un 71,30% (1073 persones) dels 1505 ullastrellencs cridats a les urnes.
Tot seguit podeu veure les dades en forma de gràfics interactius de com ha quedat el consistori després dels comicis, i la manera com va quedar el 2011.
..