Ha començat a funcionar avui amb normalitat i està a la carretera BV-1203, que presenta dos sentits de circulació i un carril per sentit. És a l'encreuament del carrer Josep Fornell i Maynou, a l'alçada del Casal Cultural, on hi ha el nou semàfor que servirà per facilitar la sortida dels vehicles provinents d'aquest carrer, i per tal de regular la circulació.
Fins ara, aquest punt també presentava una certa inseguretat pels vianants, per això, els que vulguin creuar la carretera amb seguretat tindran prioritat polsant el botó en verd.
Volem des d’aquestes línies fer un aclariment sobre el seu funcionament. Quan un vehicle puja pel Casal, s’ha d’aturar molt a prop de on està senyalitzat el Stop horitzontal, ja que abans hi ha el detector perquè es canviï. Si el vehicle es para uns metres abans, el detector no fa la seva funció i el semàfor no canvia.