Concurs pel Bar de Festa Major

Dimarts, 18 de juny de 2013

Enguany des de la Comissió de Festes s’ha decidit crear un concurs per cedir la gestió del bar de la Festa Major 2013. Es regularà per les següents BASES DE CONVOCATÒRIA:

 

1. L’objecte del concurs és la gestió del servei del bar situat a la Pista durant els dies 14, 15 i 16 d’Agost 2013.

2. El concurs queda obert en primer lloc a les entitats locals registrades al REMU i posteriorment a restauradors locals amb seu social a Ullastrell.

3. Qui vulgui optar per portar la gestió ha de presentar una instància a l’Ajuntament d’Ullastrell en nom de l’entitat o restaurador/a abans del 2 Juliol de 2013 amb la següent documentació mínima:

- Projecte/ idea de la gestió del Bar durant els dies de Festa Major.

- Detall dels productes ofertats i llista de preus.

- Nombre de persones que compte l’entitat/restaurador durant aquells dies. Si s’escau:

- Activitats que proposin realitzar des de la mateixa entitat

Si dues entitats o més s’uneixen per sol•licitar-ho conjuntament, especificar-ho amb

claredat a la instància.

4. Drets de l’entitat o restaurador/a

- Tindrà el dret d’ocupar un espai (mts. a concretar) a la Pista poliesportiva amb connexió elèctrica sense cost.

- La recaptació del 100% dels guanys que obtingui. En cas de pèrdues no podrà reclamar danys a l’Ajuntament. Els beneficis obtinguts, en cas d’una entitat, no serà

en cap cas lucratiu i haurà d’anar íntegrament al fons de l’entitat. En el cas de l'adjudicació del bar a un restaurador/a, els beneficis són per a l'adjudicatari.

5. Obligacions de l’entitat o restaurador/a

- Tenir el servei de bar obert sempre que hi hagi una activitat a la Pista o laterals

- Oferir servei de bar a les taules.

- A la nit, el bar es tancarà com a màxim 45 minuts després de la última actuació.

- Mantenir neta la Pista i laterals. Recollir cadires, netejar taules, escombrar i buidar papereres després de cada activitat.

- Ubicar les taules segons el plànol elaborat per la Comissió de Festes segons cada

activitat.

- L’adquisició del material de bar i productes alimentaris, (neveres, sortidors,...) anirà a

càrrec de l’entitat /restaurador-a. Així mateix les taules i cadires son municipals.

- Respectar i fer respectar el descans dels veïns.

6. Criteri d’adjudicació:

La Comissió de Festes es reunirà per decidir a qui se li adjudicarà el Bar i segons aquests criteris, de més a menys.

- Les entitats tenen preferència davant dels restauradors.

- Entitats amb programació anual dinàmica oberta a tothom.

- Entitats participants a la Festa Major.

- Amb millor oferta recollida al projecte que es presenta de la gestió.

En cas de no presentar-se cap entitat, es procedirà a atorgar-li al restaurador/a amb

millor projecte presentat.

7. Qualsevol qüestió no resolta aquí serà competència de la Comissió de Festes.

 

Qualsevol dubte que us pugui sorgir podeu enviar un mail a la Regidoria de Cultura,

Elisabeth Casanovas: casanovasfe@diba.cat


Darrera actualització: 19.09.2016 | 11:53