El proper dilluns s'inicia el nou curs escolar. Davant de la situació actual i per tal d'evitar aglomeracions a l'entrada i sortida de l'escola haurem de canviar alguns dels nostres hàbits, sempre que sigui possible:
1) Intentem arribar a l'escola a peu. 2) Procurem no acumular vehicles als aparcaments propers a l'escola. 3) Intentem reduir les aglomeracions a les zones lúdiques.
Si seguim aquestes indicacions evitarem entre totes situacions que posin en perill la seguretat sanitària i ajudarem als professionals de l'escola a mantenir les mesures que estan portant a terme. Per tal d'ajudar a complir aquestes recomanacions el govern municipal ha decidit tancar el parc de la Bassa de dilluns a divendres, que són els dies on hi ha més possibilitat de concentració de gent en hores punta.
Seguiu també totes les indicacions que des de l'Escola ens vagin arribant.