Contactar
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
13.03.2025 | 14:03
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Adreces i telèfons
Ajuntament
Salutació de l'Alcalde
Consistori
Equip de Govern
Oposició
Pla de mesures Antifrau i Codis de Conducta
Organigrama
Regidories
Pla de Govern
Agenda institucional de l'alcalde
Càrrecs de confiança
Organització municipal
Ple Municipal
Junta de Govern Local
Comissió especial de comptes
Representant a l'Associació Parc Rural de Montserrat
Grups municipals
Retribucions dels càrrecs electes
Resultats electorals
Responsable de premsa
Informació Oficial - transparència
Tauler d'anuncis
Perfil de contractant
Perfil del contractant
Contractes
Convenis
Ple municipal
Juntes de govern
Comissions informatives
Comissió especial de comptes
Mocions
Informació econòmica
Proveïdors (PMP)
Convocatòria de personal
Pla d'actuació de Mandat (PAM)
Plans, campanyes i programes
Festes locals
Normativa
Gestió documental i arxiu
Reglaments i Ordenances generals
Normativa urbanística
Ordenances Fiscals
Calendari fiscal
Convenis
Dret d'accés a la informació pública
Inventari de béns
Inventari de béns
Subvencions i ajuts
2024
Subvencions 2024
Ajuts socials 2024
2023
Ajuts socials 2023
Subvencions 2023
2022
Subvencions 2022
Ajuts socials 2022
2021
Ajuts Socials 2021
Subvencions 2021
2020
Ajuts socials 2020
Subvencions 2020
2019
Ajuts socials 2019
Subvencions 2019
2018
Ajuts 2018
Subvencions 2018
2017
Ajuts 2017
Subvencions 2017
2016
Subvencions 2016
Ajuts 2016
2015
Ajuts 2015
Subvencions 2015
Govern obert i transparència
Tranparència
Informació institucional i organitzativa
Equip de govern
Oposició
Padró Municipal d'Habitants
Recursos Humans
Expedients administratius no inclosos en altres àmbits
Gestió econòmica i contractació
Gestió tributària
Registres municipals
Educació
Usuaris de serveis municipals
Videovigilància
Registre d'interessos
Participació ciutadana
Promoció econòmica i ocupació
Relacions institucionals
Gestió dels sistemes d'informació i de la seguretat
Serveis socials
Seguretat ciutadana
Bústia Ètica i de Bon Govern
Gestió de queixes i suggeriments rebuts.
Serveis i tràmits
Notificació electrònica
Punts d'atenció oficial - Oficines
Carta de Serveis
Tràmits i gestions
Carpeta ciutadana
Impostos
Factura electrònica
El municipi
Com arribar
Transport públic
Aparcaments
Espais Culturals
Casal Cultural
El Progrés
Biblioteca Josep Massagué
Municipi cardioprotegit
Calendaris d'Espais
Guia del municipi
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Plànol / Guia de carrers
Informació del municipi
Introducció
Història
El municipi en xifres
Patrimoni
Mapa de Patrimoni Cultural
Turisme
Visita virtual a Ullastrell
Festes i fires
Llocs d'interès
Rutes
On dormir
On menjar
Informació geogràfica
Entitats i associacions
Participació ciutadana
Informació
Espais de participació ciutadana
Processos participatius
Actualitat
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
Adreces i telèfons
Principals
Directori
home
Actualitat
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
Notícies
Agenda
Avisos
Butlletí digital
Butlletí municipal
Agenda de municipis veïns
Opinions dels grups polítics
Rss
Hemeroteca
BASES PER A LA PARTICIPACIÓ A LA Vª FIRA DE L’OLI I L’OLIVA D'ULLASTRELL 2016
Dijous, 26 de novembre de 2015
Totes aquelles persones que vulguin posar una parada a la Fira de l'Oli i l'Oliva del 2016 cal que presentin la sol.licitud segons aquestes bases:
otes aquelles persones que vulguin posar una parada a la Fira de l'Oli i l'Oliva del 2016 cal que presentin la sol.licitud segons aquestes bases: Data: Diumenge 17 de Gener de 2016 Horari de la Fira: de 9 del matí a 3 de la tarda. Sol·licituds: Hauran de ser tramitades per escrit adjuntant breu text explicatiu de la parada i enviades per correu electrònic directament a l’Ajuntament d’Ullastrell ullastrell@ullastrell.cat Període de presentació de les sol·licituds: Fins el dilluns dia 21 de desembre de 2015 a les 12 de la nit. CRITERIS DE SELECCIÓ 1. Les sol·licituds rebudes seran valorades conjuntament per representants de l'Ajuntament 2. Seran valorades especialment aquelles parades que, pel seu atractiu comercial o artístic, siguin interessants per la pròpia Fira. 3. Serà imprescindible que el firaire disposi d’almenys un producte relacionat amb l’Oli a la seva parada, fet que serà comprovat per la direcció de la fira. Aquest producte haurà de ser especificat en la instància de demanda d’acceptació i haurà de complir coherència el dia de la fira. 4. Si el participant és un artesà, aquest haurà de justificar-se amb el corresponent Carnet d'Artesà. 5. En cas de no disposar del carnet l'organització es reserva el dret d’admissió com a participant. 6. És indispensable per tots els participants disposar de la pòlissa de responsabilitat civil. 7. Als participants que siguin seleccionats, se'ls facilitarà un espai de tres metres lineals, per tres de fondària. 8. Aquells participants que necessitin més espai se’ls cobrarà el recàrrec equivalent. 9. Els participants seleccionats hauran de fer ineludiblement l'ingrés de la taxa corresponent segons ordenança per la seva participació en la Fira, al número de compte corrent que se'ls facilitarà un cop acceptada la seva participació, posant com a referència el número de la parada que els hi ha estat atorgat. (Per motius d'organització aquest número podrà ser canviat) 10. No s'admetran participants amb vehicles adaptats com a parada de venda, no es podrà estacionar els vehicles o remolcs dels participants dins la zona delimitada per la Fira. L'organització habilitarà una zona d'aparcaments pels participants. 11. La Fira se celebrarà a Plaça Joan Montmany i al carrer de la Serra. 12. La ubicació de les parades es farà seguint els criteris de l'Organització, intentant que no coincideixin dues parades de les mateixes característiques una al costat de l'altra. 13. Comunicació de la selecció dels participants: el dilluns 28 de desembre de 2015, i per correu electrònic. 14. Pagament de la taxa de participació: ineludiblement l'ingrés es farà a un compte bancari, que l'organització comunicarà a les sol·licituds acceptades. 15. Muntatge i instal·lació de les parades: 17 de gener de 2016 de 8 a 9 del matí. 16. Desmuntatge de les parades: a les 15 hores, hora de tancament de la Fira. 17. A les 9 del matí hauran d'estar les carpes i/o parades muntades. Ja que es tallarà el trànsit a la circulació de vehicles pel carrer Serra. 18. La Fira acabarà com a molt tard a les 3 de la tarda, i és obligatori per part de cada participant tenir cura de la neteja de la parada. Al finalitzar la Fira cal recollir tots els residus i abocar aquest en els contenidors instal·lats a tal efecte. 19. Les parades de productes de menjar restaran obligats a tenir com a mínim els permisos sanitaris en vigència, quedant exposats si no els tenen a la decisió dels organitzadors per desmuntar la parada. 20. Es considerarà una infracció greu la inobservança de les instruccions procedents dels representants de l'organització. PREUS PER PARTICIPAR A LA Vª FIRA de l’Oli i l’Oliva d’Ullastrell 2016: Taxa d'ocupació de la via pública per parada de 3 X 3 = 35 €. Metre lineals addicional, 1 metre: 10 €. Les empreses o comerciants locals estan exempts de pagament segons indica l’ordenança d’ocupació de via pública. La participació a la Fira de l’Oli i Oliva comporta l'acceptació d'aquestes bases per les quals es regularà la Fira de l’Oli i Oliva L'entitat organitzadora de la Fira de l'Oli i l'Oliva és l'Ajuntament d'Ullastrell, i es reserva el dret de decidir i resoldre els conflictes que puguin sortir en el transcurs de la Fira.
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 19.09.2016 | 12:02
Festa de l'Oli