La oficina del BBVA d'Ullastrell canvia el seu model de gestió

Dilluns, 28 d'octubre de 2019 a les 00:00

Aquest matí, l'Alcalde Jaume Puig junt amb representants del BBVA, han mantingut una reunió a fi d'aclarir les informacions sobre el servei de l'oficina d'Ullastrell. Segons han explicat , BBVA ha pres la decisió de mantenir oberta l'oficina a Ullastrell tot i que el model de gestió canviarà.

A partir de la setmana del 18 de novembre l'oficina obrirà 2 dies a la setmana (dimarts i dijous) de 9.00 a 14.00 hores i es mantindrà el servei d'informació i assessorament. Desapareixen les operacions d'efectiu que passaran a fer-se via caixer automàtic. L'oficina comptarà amb la presència del Sr. Quim Malgosa, que passarà a ser el refernt de l'entitat bancària al nostre municipi, i d'una altra persona, qui conjuntament, a banda de les seves funcions,  ajudaran a les persones a utilitzar el caixer automàtic en cas de necessitat.
 
Des del BBVA han reiterat les disculpes per un error informàtic que va fer enviar cartes amb contingut erroni que han provocat molta confusió entre els seus clients. El banc ha informat que aquest canvi de gestió s'està produint a d'altres municipis com Vacarisses. També han explicat que durant la primera setmana es produiran canvis de mobiliari a l'oficina que han de permetre l'adaptació de l'espai al nou model de gestió.
 

Darrera actualització: 28.10.2019 | 13:34